Klachten en feedback
Heb je een klacht over onze producten of dienstverlening? Laat het ons weten! We behandelen iedere klacht en doen onze uiterste best een passende oplossing te vinden.
Binnen een week na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een inhoudelijke reactie.
We beheersen het Nederlands en English, ook komen we met Deutsch een heel eind. Een klein woordje Français en Español lukt ook nog!
Je kunt ons daartoe bellen of een Whatsapp bericht sturen op 085 – 00 41 555.
Stuur je liever een e-mail, dan kan dat naar webshop@kunsling.nl.
Heb je suggesties, ideeën of opmerkingen, dan horen of lezen we daar graag meer over. Zo help je ons continu te verbeteren, daar zijn we erg blij mee!
Ben je het niet eens met de oplossing of komen we er samen niet uit?
Dan kun je jouw klacht voorleggen aan de:
Geschillencommissie Thuiswinkel
Postbus 90600, 2509 LP Den Haag.
www.degeschillencommissie.nl
Ook kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR platform.